2012年6月10日 星期日

Testimonial Tone Excel





Testimonial - Apa kata sahabat kita mengenai program Tune Talk / Tone Excel ini.

Selamat sejahtera kepada semua.

Untuk membantu anda mendapat downline baru dan juga memyembarkan kebaikkan program TuneTalk Tone Excel ini, saya bercadang nak buat ruangan testimonial mengenai program kita ni, jika anda ada kelapangan bolehlah berikan pandangan tentang program ini.

Data yang saya perlukan adalah:

1) Pandangan saya tentang program ini.
2) Nama penuh
3) Nombor Phone
4) Bandar dan Negeri
5) Web promosi utama anda
6) Gambar.

Hantarkan ke email saya di mazelan.abas@gmail.com

Terima Kasih.
Admin ToneExcelDotBIZ
Mazelan Abas
010-5232047





Testimonial



Salam sejahtera,
Sudah bermacam-macam bisnes saya buat termasuk la MLM tak kira samada offline @ online tetapi kebanyaknnya tidak berjaya, tetapi dengan bisnes Tunetalk ini saya nampak bisnesnya Simple, Mudah & Modalnya Rendah yg mana semua orang mampu menyertainya & melakukannya secara sampingan hanya 100% dari rumah, tambahan pulak produknya simkad prepaid/talian prepaid adalah satu produk KEPERLUAN, semua orang di Malaysia yang mana setiap orang yg berumur antara 12 tahun - 65 tahun menggunakannya. Bisnes ini sudah KUKUH berada  di pasaran sejak 2 tahun lepas & pasaran masih lagi LUAS untuk sesiapa yang POSITIF nak mencari pendapatan sampingan dengan menggunakan handphone...Guna handphone anda dengan BIJAK!!!

Terima Kasih .
Zamora @ Zahari Mohd Rais
010-7842669
Johor Bahru, Johor.
http://mrzamorabiz.ws/TuneTalkBiz/80590.html



Testimonial



        Saya sudah terlibat dengan duit online bisnes ini hampir mencecah 5 tahun. Sebelum ini saya banyak menyertai pelbagai online bisnes.Tetapi satu pun tidak mendatangkan hasil yang di janjikan. Begitulah adat apabila kita menyertai sesuatu online bisnes, adakala untung adakala rugi. Tetapi sejak saya di perkenalkan dengan Refferal Program Tunetalk Toneexcel ini 2 tahun yang  lepas, saya mulai sedar sebenarnya untuk memulakan atau menyertai sesuatu perniagaan di internat kita perlu sedar di mana kemampuan kita seperti adakah kita mampu untuk maintain setiap bulan, adakah kita menggunakan produk tersebut dan bukan bebanan kepada kita dan banyak lagi...

Alhamdulillah Program TUNE TALK TONE EXCEL  ini menjadi pemangkin baru dunia online bisnes di Malaysia.
Belum  ada lagi perniagaan yang cukup menguntungkan setakat ini dengan berbekalkan modal RM 80 dan kadar maintan sebulan cuma RM 20 dengan komisyen yang di perolehi sehingga 11% daripada nilaian top up setiap downline. Cukup lumayan. Jangan lepaskan peluang keEMASan ini. Mulakan langkah pertama dengan menjadi pengguna simkad ini.

Terima Kasih .
Ibrahim Omar
0105017181
Muadzam Shah, Kuantan, Pahang
http://ibrahimaffiliate.com/biz-tunetalk5.html



Testimonial



     Salam Sejahtera 1Asia. Talian Hp Tunetalk Dalam  TONE EXCEL BUSINESS OPPORTUNITY adalah peluang perniagaan yang sangat2 berpotensi BESAR!!..

Produk Keperluan setiap minit...Semua orang Mampu Buat..Bisnes bermodal paling Rendah .Jika modal setakat RM80 kita tidak mampu buat jangan harap biz lain kita bleh berjaya...Biar bermula dari kecil dahulu. Sebelum ini sya bayar bil HP RM450 sebulan...sekarang sya tak perlu keluarkan duit  utk bayar bil...TONE EXCEL bagi sya pendapatan hari2.
Tahniah kepada semua members dari Kudat,K.Marudu,Pitas,K.Belud, Tuaran, Keningau, Papar, Sandakan, Tawau, Labuan, limbang, Kota Kinabalu..Power Borneo!!!

" Kalau buat, Boleh ke tak Dapat ? Kalau tak buat, tidak akan dapat ? UR CHOICE!!!" Kami sedia membantu...


Terima Kasih .
Bertyhold E Stanis
010-7871708
Kota Kinabalu, Sabah
tunetalk.ws/84792.php



Testimonial



     Saya selalu lihat pelbagai business pelan dekat luar di Malaysia, tetapi yang saya menyertai berapa saja. Saya pernah jual camera, barang permainan dan sebagainya, tetapi hasilnya tidak banyak. Saya sudah menemui tune talk tone excel semenjak 2 tahun yang lepas, tetapi tidak menyertainya disebabkan masa itu saya menyertai dymium xox, satu prepaid card yang berjalan dalam pasaran. Saya tidak dapat hasil di dymium xox.

Pada tahun ini, bulan march saya ambil masa beberapa hari untuk mengkaji tune talk tone excel ini, sebab saya berasa hairan kenapa se lepas 2 tahun tune talk tone excel ini masih kukuh di Malaysia. Selepas mengkaji, saya mula berkeyakinan dan mula mengambil tindakan register sebagai member tunetalk tone excel.
Setakat ini saya sudah berjaya mendapat 30 lebih downline dalam masa 2 bulan sahaja. Saya amat gembira sebab tidak pernah saya buat business dan mendapat hasil secepat  ini. Terima kasih tune  talk tone excel kerana memperkenalkan peluang perniagaan ini. Saya akan berusaha berterusan untuk mencapai target yang saya tetapkan.

Terima Kasih .
ROSANNE GOH
010-7017377
JOHOR BAHRU, JOHOR
http://toneexcel.biz/?id=100723

Wat Khao Udom Phon

Wat Khao Udom Phon https://youtu.be/swi3XwAvxQ0?si=e6pdYy9fOEubyijK