2012年4月19日 星期四

Tone Excel

2. PENDAPATAN LUMAYAN DAN BERTERUSAN !
Selepas mendapat dan mengakitfkan SIMKAD anda, anda bolehlah memperkenalkan kepada adik-beradik, kakak, Abang, ibu, bapa, kawan-kawan dan sebagainya.
Anda akan mendapat 2 jenis pendapatan iaitu melalui A. BONUS TAJAAN. dan apabila downline anda setiap kali melakukan reload maka anda akan mendapat pendapatan berulang melalui B. BONUS RELOAD.
A) BONUS TAJAAN
Anda akan dapat RM20 setiap orang yang anda perkenalkan. Anda boleh perkenalkan seberapa banyak orang yang anda suka. Tanpa Had!.

B) BONUS RELOAD
Setiap kali orang-orang dibawah anda melakukan reload maka anda akan mendapat pendapatan berulang!. Anda hendaklah melakukan reload sendiri tidak kurang RM30 sebulan sebagai syarat untuk anda layak mendapat bonus dari tajaan anda. Anda akan mendapat 6% di level 1, level 2 (3%) dan Level 3 (11%).
 
Tetapi jika reload peribadi anda sempai RM80 sebulan maka anda akan mendapat 8% di level 1 (naik 2%), level 2 kekal 3% dan Level 3 13% (naik 2%)
 
Berikut adalah contoh potensi pendapatan sekiranya setiap orang memperkenalkan 10 orang sahaja. (Nota: Jadual ini hanyalah ilustrasi, pendapatan bergantung kepada usaha seseorang)
Berikut adalah contoh potensi pendapatan sekiranya setiap orang memperkenalkan 20 orang sahaja.
(Nota: Jadual ini hanyalah ilustrasi, pendapatan bergantung kepada usaha seseorang)

Wat Khao Udom Phon

Wat Khao Udom Phon https://youtu.be/swi3XwAvxQ0?si=e6pdYy9fOEubyijK